Dinotrux
Meet Ty Rux and his buddy Revvit as they join forces with the giant Dinotrux team that are half dinosaur, half construction truck and full-on fun!
Scrapadactyls
When Revvit and his Reptool friends venture out of their ravine, the Dinotrux band together to save them from a flock of savage Scrapadactyls.
The Dinotrux builds a garage where the Reptools can be safe, but D-Structs tries to thwart their efforts by pitting them against one another.