Grant
Unlikely Hero
In one of the unlikeliest stories in American history, Ulysses S. Grant rises from his humble beginnings to become the winning General in one of the Civil War's bloodiest battles.
Lincoln's General
With his back up against the wall, Ulysses S. Grant takes incredible risks, becomes Abraham Lincoln's favorite General, and prepares for an epic clash with Robert E. Lee.
[Final Episode] Ulysses S. Grant defeats Robert E. Lee and wins the Civil War, only to find that he will be called to duty again to serve as President during one of the most difficult times in America history.