Great White Serial Killer: Fatal Christmas
After a surfer dies off Morro Bay, California on Christmas Eve, shark attack investigators Ralph Collier and Brandon McMillan use forensic evidence and eyewitness accounts to identify the suspected killer: an 18-foot great white shark.
After a surfer dies off Morro Bay, California on Christmas Eve, shark attack investigators Ralph Collier and Brandon McMillan use forensic evidence and eyewitness accounts to ID the suspected killer: an 18-foot great white shark.