Grow, Cook, Eat
In this first episode Michael and Karen focus on a household staple - the onion. Easy to grow and very low maintenance, both red and white varieties are sown in the raised bed with Karen holding back some of the sets for container growing.
In this second episode, Michael and Karen take a fresh look at the pumpkin and why it's a fantastic vegetable to grow, cook and eat during the year, rather than just buy, carve and dump at Halloween.
This week's episode is all about the highs and lows of growing a more ambitious vegetable - in Michael and Karen's case, sweetcorn, and all they can say is third time lucky!