Guess Who I Am
Song Yao (Zhang Yu Xi) has an unusual power: The ability to make wayward rich men fall in love with her, just by making them look into her eyes. She has used this ability to bend wealthy scumbags to her will and reform their ways. But has she met her match in Ji Cheng Chuan, aka Qin Hao (Wang Zi Qi)? The latter is a conman posing as the heir of a powerful business group. A battle of the wits ensues – but will Cupid emerge the winner? This 2024 Chinese drama series was directed by Zhong Qing.