GUNDAM BUILD FIGHTERS GUNDAM BUILD FIGHTERS
The time is the near future. Years have passed since the 1980s, when "Gunpla"--plastic models based on the "Mobile Suit Gundam" animation--created a huge boom. Now, a new wave is sweeping the world, in what could be called a second Gunpla boom. Its popularity is driven by "Gunpla Battle," in which assembled Gunpla can be controlled and made to fight. With the introduction of this revolutio...
Even though Reiji has never used Gunpla before, he overwhelms Sazaki’s Gunpla with his superb control technique. Sei builds, and Reiji battles. Thus the Gundam Build Fighters are born!
Using Sei’s Build Strike Gundam, Reiji wins a total victory in his battle with Gonda. Then a crimson Gunpla appears before them both—the Zaku Amazing!