Hack My Life: Inside Hacks
The Next Level of Hacking
The energy that an aluminum can saves; the hack that made Kevin the most nervous; Brooke's real life friend.
Peeling Back the Hacks
Brooke's fruit-vegetable hybrid allergy; the possible cause of Kevin's launch to stardom.
The world championship Kevin hosted; Brooke's high school athleticism; the difficulty in blowing up a car.