Happy Enemy
Wu Pei Pei (Lin Da Yuan) and Li Yu Xuan (Simon Lian) have been lifelong rivals, constantly compared by their parents despite being neighbors. As children, they secretly became friends until an unfortunate accident drove them apart. Now adults, they continue their competitive relationship, unknowingly pushing each other to greater success through their constant confrontations. Beneath their fierce rivalry, fragments of a deeper connection hint at the possibility of love. Will their long-standing competition prevent them from recognizing their true feelings, or can they overcome their differences and find a path to understanding? This lighthearted tale explores the thin line between rivalry and romance, revealing how two people can simultaneously be each other's greatest challenge and most profound connection. "Happy Enemy" is a 2022 Taiwanese romantic comedy drama directed by Shen Yi and Liu Jian Lu.