See You After Quarantine?
Sato Itsuki (Kawai Akihiro), a writer and translator in Taiwan, struggles to make friends during the global pandemic. While searching online, he accidentally messages Chen Bo Chun (Lance Chiu), a university senior, about a rare vintage seagull camera originally intended for his ex. Intrigued, Bo Chun responds, and the two quickly develop a deep connection despite never meeting in person. Separated by quarantine, they communicate online, their feelings for each other growing stronger with each interaction. As their virtual relationship intensifies, they wonder if they will ever have the chance to meet face-to-face and express their true emotions. This is a 2021 Taiwanese romantic drama directed by Jiang Bing Chen.