Hard Lines – with Mani & Bolts
Motorbikes and bicycles
Manuel Lettenbichler heads to Erzberg, Austria, for a special project where he gets the whole mountain to himself. Meanwhile, Paul Bolton takes on the first race after his shoulder injury.
Mani Lettenbichler and Paul Bolton head to Sibiu for Red Bull Romaniacs, probably the most anticipated and most feared event on the Hard Enduro calendar.
Manuel Lettenbichler and Paul Bolton are in Poland for HERO Challenge. Ahead of the event they check out the track, show us around the location and get impressions of two-stroke from other riders.