Hargrave
In the midst of serious doubts about his career and life, Detective Matthew Hargrave is contacted by a mysterious woman about her missing husband. Initially reluctant to take the case, Hargrave is compelled to investigate, triggering a series of life altering events that peel back the layers of his reality.
The Turning Point
A mysterious woman contacts Detective Hargrave about her missing Husband. Murphy realizes the dangers of being an informant. Kincaid gets pulled from a special assignment.
The Cross Roads
Hargrave seeks Crowley's council about Murphy's intel. Mead's world is turned on its head. Kincaid takes matters into his own hands.
Hargrave wrestles with Murphy's ultimatum, involuntarily triggering a fatal act. Bergstrom reaches out to Hargrave. Crowley and Carmichael spring to action, leaving Villa to consider his options.
Hargrave comes face to face with the puppetmaster. Mead leads Hargrave to find the answers. Hargrave meets his inevitable fate.