Harry and Larry
Harry and Larry - pros who help! Harry the Bunny and Larry the parrot laugh, play and learn all about pros who can help us in everyday life. Today we will learn about a doctor, a carpenter, a pilot and a baker!
Harry and Larry - pros who help! Harry the Bunny and Larry the parrot laugh, play and learn all about pros who can help us in everyday life. Today we will learn about an orchestra conductor, a policeman, a scientist and a baseball player!