Haunting in the Heartland
The Watchman
Steve Shippy is called to Merrill, Michigan, to investigate an evil entity tormenting a young girl. With the help of a local historian, he discovers the town’s long-forgotten traumatic past and its connection to the girl's home.
Steve heads to Greeneville, TN, where a decades-long haunting has resulted in an unspeakable tragedy. With the help of local law enforcement, he uncovers the Bible Belt town's dark past and its connection to the victim's family.
Steve travels to Hebron, Kentucky, to investigate an evil entity attacking a local woman in her home. The closer he and his team get to answers, the more violent the spirit becomes.
Steve travels to Atchison, Kansas, to investigate an angry presence terrorizing a brother and sister. With the help of an historian and a clairvoyant, he discovers the dark secrets of the family who built the home.
Steve ventures to Malvern, Iowa, where a little girl's ghost haunts a small farming village. Steve's search for answers leads him and his crew to confront their most-evil haunting yet.