Heidi a Girl of the Alps
Heidi is a happy, outgoing orphan who lives with her grandfather in the idyllic scenery of the Swiss Alps. Heidi makes friends quickly and people know they can always rely on her for help. She loves the freedom of life in the mountains, but she also learns how to take on responsibility. Her cheerful nature helps to show others how to handle the challenges of everyday life and still be happy.