Hell in the Heartland: What Happened to Ashley and Lauria?
Investigators Jax Miller and Sarah Cailean research the case of Lauria Bible and Ashley Freeman, two teenagers who disappeared in December 1999, after the Freeman family trailer was burned to the ground.