Hell Is Other People
Feeling stuck in his hometown and needing a change of pace, Yu (Rintaro Hachimura) decides to travel to Tokyo to see his girlfriend and asks to move in with her. The unexpected visit leads to an argument, and Yu ends up with nowhere to stay... until he comes across a run-down sharehouse called Eden. With no other options, Yu decides to stay there, where he meets a group of strange, unsettling tenants, including Kirishima (Shuntaro Yanagi). After a boarder who claimed he intended to stay for six more months mysteriously disappears the following morning, Yu starts to grow suspicious of the other residents. What are the inhabitants of Eden up to – and is Yu their next target? This drama was adapted from the Korean webcomic "Strangers from Hell" by Kim Yong Ki.