HELLSING
Policewoman Seras Victoria is mortally wounded in action when she’s attacked by ghouls. Arucard arrives and makes short work of the fiends - and changes Seras’s life forever.
When she joins Arucard on a hunt for a pair of murderous teenaged bloodsuckers, Seras must begin to face the harsh realities of her new existence as a vampire.
Someone is creating artificial vampires by implanting computer chips in the brains of humans. When one goes on the attack, Seras finds herself in jeopardy - and it will be up to Arucard to save her.
A disturbing snuff film has hit the streets - and its very existence could bring the Hellsing Organization tumbling down. Seras sets out on a solo mission to discover who is behind the camera.
Two vampire brothers boldly lead a massive mob of ghouls in an attack on Hellsing headquarters! Can Arucard and Seras prevent the swarm of armed freaks from overrunning the mansion?
Arucard, Seras, and Walter continue their fight against the attacking Valentine brothers. Saving Hellsing HQ won’t be easy - every member of Hellsing that falls quickly rises to join the Valentines’ ghoul army!