Brothers and Sisters Brothers and Sisters
The Walker family is forced to deal with the shock of William's death and the reading of the will, which threatens to cause a rift in the family.
William Walker's indiscretions are made painfully public, and Nora shocks the family as she reveals that she's not as naive as they all think she is.
In an effort to move on from her husband's death, Nora goes on a date with another guy, but things don’t go quite as well as she had planned.
The Walker family gets humiliated when their secrets are revealed in a public forum.