Choi Hee Yeol (Choi Jong Hun) and Park Hae Mil (Lee Elijah), avid gamers, experience a life-changing moment when a falling meteor grants them extraordinary powers. Inspired by their newfound abilities, they establish Meteor Soft, a gaming company aimed at creating innovative video games. As their success grows, they attract the attention of Next Media, a major gaming corporation threatened by Meteor Soft's rising popularity. Hee Yeol and his friends must now navigate intense corporate challenges while leveraging their unique powers to survive in the competitive gaming industry. This is a 2014-2015 South Korean drama series exploring the intersection of friendship, technology, and unexpected supernatural abilities.