High Guardian Spice
The lives of four fierce girls converge at High Guardian Academy, the one place where they can stumble comically toward adulthood while becoming the heroes they’ve always admired. As they master the ways of battle and sorcery, the foursome form allegiances, uncover legacies, face betrayals and discover their true identities while preparing to protect the world from an ominous unknown threat.
Journey to Lyngarth
Rosemary and Sage say goodbye to their families and journey from the hamlet of Pebble to the bustling city of Lyngarth to attend High Guardian Academy.