Seven high school students are involved in an airplane crash. When they woke up, they found themselves in a parallel world where magic and beastmen exist. Of course, they panicked at their sudden unexpected predicament... or not? Instead, they create a power plant in a world that doesn't have electricity, they did a little extra work and managed to take economic control over a metropolis, the...