HIGHSPEED Étoile
Rin Rindo, who once dreamt of becoming a ballet dancer before being sidelined by injury, is embracing a quiet life with her grandmother until she is unexpectedly thrust into the high-speed world of racing. Now, she faces a new adrenaline-fueled reality in the NEX Race, a revolutionary motorsport event exceeding speeds of 500 km/h.
After her first race in the category ended in disqualification, it's clear to Rin that she has a lot to learn if she wants to compete with the big guns in the NEX Race series.
It's finally the summer break, marking the halfway point of the season, but if Rin and her fellow drivers thought they could spend the time relaxing, they have another thing coming.