Highway to Heaven Highway to Heaven
With the retirement home on the verge of being demolished, Jonathan reveals his true identity to Mark. It will take some heavenly high jinks to save the day.
By bringing a juvenile delinquent and a child prodigy with leukemia together, Jonathan shows how a little love can go a long way toward easing what may be lost.
A local gang is pressuring a rising young boxer to throw a fight. Luckily, Mark and Jonathan are working in his corner, and Jonathan enlists the aid of some old-time actors to set things straight.
A young girl's vocal talents are being suppressed by her parents, until her real mother, a former singing star, comes to town.