After waiting over 40 years there is finally a sequel to the seminal Mel Brooks film, HISTORY OF THE WORLD, PART I, with each episode featuring a variety of sketches that take us through different periods of human history.
General Grant heads out in search of a drink; after the Russian Tsar is executed, Shmuck Mudman and his family head to Moscow; Shakespeare's Writers Room; Invention of Fire; The REAL Kama Sutra.
Judas betrays Jesus; Shirley Chisholm makes a big announcement. General Grant finds himself in trouble and Marco Polo meets Kublai Khan.
Alexander Graham Bell makes (and receives) a call; Shmuck Mudman gains access to the politburo; Sigmund Freud teaches psychoanalysis.
Jesus and Mary fall in love; Shmuck and Fanny Mudman change the course of Russian history; How the Pyramids were built.
Amelia Earhart's fate revealed; Jesus and the Fab 13 try to record the last sermon; The Civil War ends; Statues get removed.