Hello, My Girl
Yang Yi Shan (Ao Zi Yi), raised restrictively by his aunt in Shanghai, seizes the opportunity to attend school in Shenyang, seeking independence. Struggling to adjust to his new life, he finds comfort in Zhao Dou Dou's (Huang Can Can) friendship, who helps him settle into the city. When his aunt unexpectedly visits and conspires with Dou Dou's father to set them up, Yi Shan is initially mortified. However, as they spend more time together, an unexpected connection begins to develop between them. Despite their rocky start, Yi Shan and Dou Dou gradually draw closer, hinting at the potential for a deeper relationship. This is a 2022 Chinese romantic comedy drama directed by Zhang Hao Zhe and Zhang Yu Qing.