Home Sweet Homicide
Footsteps in the Snow
A young mother is found brutally murdered in her own home in Chestnut Ridge, New York. Clues inside and outside the house leave detectives scratching their heads; if there are snowy footprints leading up to the house, why are there none leading out?
The DC Mansion Murders
In one of the most exclusive neighborhoods in Washington, DC, police discover a gruesome murder scene amongst the charred ruins of a mansion.
When police discover Betty Sue Short murdered in her home, they notice disturbing similarities with another recent killing in the community of Kingsport, Tennessee.
A top real estate agent in Little Rock, Arkansas fails to return home after showing a house to a client.
Jimmy McClain, a beloved basketball coach and teacher, is found brutally murdered in his own home. With no forced entry, police fear Jimmy knew his killer or let the killer inside his house.