Black Twitter has turned into a dominant and cutting-edge cultural force. In this episode, James takes viewers on a hilarious tour of Black Twitter, breaks down its unique brand of comedy and invites everybody to join the party.
James lays out just how important Michael Jordan has been to him and those around him while taking viewers on a journey through the subcultures, personalities and controversies surrounding the basketball legend.