Hospital Valle Norte
Tiempo cero
Dr. Paula Díaz joins Hospital Valle Norte as Head of Surgery. Just moved to Madrid, with a second divorce and two children of different ages, her private life is not exactly a balance and organization model.
During a children's soccer game, several parents cause a fight that ends in tragedy when the grandstands of the field collapse. Hospital surgeons must struggle to save the lives of the injured people.
An episode of revenge and family reckoning that causes several deaths and multiple firearm wounds, that are taken to the hospital. The murderer sneaks into the hospital to finish the job.
A group of cyclists is run over by a car on a mountain cart. The vehicle does not stop. After a few kilometers, the driver suffers a stroke. Both the cyclists and the owner of the car are admitted to the hospital.