Hotel Transylvania: The Series Hotel Transylvania: The Series
The kids get trapped in a human house. Mavis’ cousin shows up and challenges her to a game of phlegm ball.
Mavis accidentally turns Wendy from small to big. Mavis’ teen crush visits the hotel.