Houdini
From humble beginnings at circus sideshows to sold out concert halls in Europe, Part 1 of Houdini follows the rise of the boy Erich Weiss as he becomes the man Harry Houdini, master escapologist.
EXTENDED EDITION: Night 2 of Houdini follows Harry Houdini's epic battle against the spiritualists whose practices he found to be false and misleading. As the 20th century progresses and modernity overtakes industrial age antiquity, Houdini must come to terms with his new place in a fast-changing world.