House of Promises
Welcome to Berlin
In search of a better life, young Vicky comes to Berlin full of hope. But when she can’t find her friend, she gets a rude awakening.
Despite the setbacks, the department store Jonass opens its doors to the public. Vicky loves her job as a salesgirl, and will go to extreme lengths to keep it.
Vicky tells Harry she had an abortion; there’s simply too much separating them. At Jonass, Ilsa punishes Vicky. Harry’s career takes a new direction.
Harry and Vicky are enjoying their lives together when Arthur suddenly shows up; he wants Harry to marry Helene to save the store. Vicky has some unexpected advice.