How Close Can I Beach?
Florida's St. George Island
A couple is on the hunt for a permanent home in the beautiful beach community of St. George Island, FL. To get the most out of their budget, however, they'll need to search for homes at varying distances to the sand and surf.
Newlyweds want to upgrade from their apartment to a family home in Oceanside, CA. They love life on the water and are hoping to find a beachfront property, but their different ideas about the budget put their search to the test.
With five daughters to raise, a couple wants to make trips to the beach as easy as possible. They decide to live out their toes-in-the-sand fantasy in Duck, NC. Can they find a home that makes the whole family happy?
A fun-loving couple is ready to fulfill his late uncle's dream of living in Destin, Florida. They decide to pack up their large family of six and search for the perfect home as close to the beach as possible.