How clumsy you are, Miss Ueno. How clumsy you are, Miss Ueno.
Not only is Ueno the president of the science club at her junior high, but she’s a genius inventor, too! However, despite everything she has going for her, there’s this big problem she can’t seem to solve. No matter what she does, she can’t figure out how to confess to her crush, Tanaka! Can she find a way to give her heart what it truly yearns for?
Tanaka is very oblivious when it comes to love. That said, Ueno's methods can safely be described as extremely unconventional.
Can Tanaka tell the difference between Ueno and a robot? Later, Ueno uses her scientific prowess to create life!
Ueno investigates mysterious rumors as a ploy to bond with Tanaka. Later, a revolutionary water filtration system involves super absorbent gym clothes.
Why suffer the inconvenience of using umbrellas when superior anti-gravitational fields can do the job better? Later, a belt promises to give Ueno an edge in a sumo match.