How (Not) to Get Rid of a Body
Cemented in Fear
After a young Ohio man vanishes without a trace, detectives embark on an investigation involving a love triangle, drugs, and murder.
Pennsylvania State Troopers are tasked with a haunting murder investigation that takes more than a decade to solve after finding charred and decomposed human remains in the Poconos.
When a young couple goes missing in Eureka, Utah, detectives from neighboring counties work together to track down their killer and, with the help of a highly trained dive team, recover their bodies in an abandoned mineshaft.