How to Keep a Mummy
Toyed With and Chased Around, Being Small Is Hard
Balancing school and taking care of Mii-kun turns out to be a challenge, but with a little help from his friend, Tazuki, Sora takes it on like a champ.
Sora comes down with the flu. Kaede and Mii-kun are desperate to help, but his strong sense of independence makes him a little difficult to care for.
Tazuki encounters a child oni on his way home from work. Though the oni appears to be beat up pretty badly, Tazuki refuses to take him in.
Mii-kun, Conny and Isao learn to write – kind of. Kaede’s mandrake gets loose, and the gang sets out to bring it home before the unthinkable happens.