Hoy voy a cambiar
This show follows the story of the Mexican singer Lupita D Alessio, whose talent served as a beacon for the feminist movement of the '70s. She wrote lyrics that gave women the bravery they need to rebel against a sexist society.
Cesarín finds his mother barely alive after an overdose; Lupita meets and starts a relationship with José Vargas, despite her parents' disapproval.