HUFF
Psychiatrist Craig Huffstodt finds himself in the midst of a midlife crisis after a teenage patient kills himself in Huffstodt's office shortly after coming out to his parents. Life at home isn't all that rosy either, and Huff may or may not be imagining a homeless man he helps out.
Dr. Craig Huffstodt's life and career is thrown off course when a tragedy occurs in his office.
Assault and Pepper
Huff needs his assistant in order to stay organized; a deranged patient attacks.
Huff deals with the legal fallout from Sam's suicide; Byrd attends a party; Izzy's friend suffers a stroke.
Huff faces his insurance hearing; Izzy and Beth square off; Byrd tutors a classmate.
Huff receives an unexpected message from his father; Byrd is injured; Russell tracks down a drug-abusing TV star.
Russell gets a new client; Beth tries to stay busy; Huff discovers Teddy is missing from a field trip.