Hunting a Monster
Youtuber and filmmaker Carles Tamayo receives a petition from Lluís Gros, an old acquaintance sentenced to 24 years in jail for child abuse to investigate his case. Perplexed by the criminal's impunity who hasn't entered jail, Tamayo accepts. After several months of encounters and deep investigation, he discovers many more crimes committed by Lluís, which leads him to fight for justice to be made.
The Monster Wants to See Me
Lluis Gros, sentenced to 24 years in jail for child abuse at a cinema from El Masnou, asks the Youtuber Carles Tamayo to make a documentary about his case with the aim of proving his "innocence". Tamayo makes contact with the complainants and finds out that the events that sentenced Lluís are just the tip of the iceberg of a longer criminal record which lasted several years.
Bad Education
Lluís is still free despite having a final sentence. Tamayo, who keeps investigating and meeting him while trying to understand what is happening, finds out that Lluís is coming up with a plan to escape justice.
Lluís has run away and his whereabouts are unknown. It seems like the criminal will get away with his debt to justice. Tamayo manages to convince him to meet him so as to film the last scene from the documentary and comes up with a plan to try to finally make justice.