Husband for Hire
Griselda meets Reinaldo when she helps him change a flat tire of his daughter's new car. Teresa Cristina organizes a fancy birthday party for Patricia at her mansion. Antonio humiliates his mother after she shows up at his university.
Antonio proposes to Patricia at her party, but her mother doesn't believe he is worthy of her daughter. Griselda is devastated because her son is ashamed of her. Reinaldo takes a walk on the beach at night and is surprised when he sees her swimming naked.
Reinaldo cannot take the image of Griselda naked on the beach out of his head. Antonio and his mother have an argument, he tries to apologize to her by giving her a dress, but she doesn't accept his gift. Juan Pablo and Esther meet a fertility doctor.