Hustle & Soul
Girl Just Wanna Eat Some Chicken!
Chef Lawrence's mission to elevate soul food is thwarted by his flirtatious ways with his bartender Candice. His girlfriend and general manager Ana is jealous and her plans to punish Candice get out of control.
Five Stars of Shade
Lawrence brings his staff to a fine dining restaurant to step up their game, but they are a hot mess! Past tensions ignite between the staff; Candice is left off the invite list. Ana's evil plan backfires.
As the PTC prepares for Mother's Day brunch, their biggest day of the year, Ana hires a new bartender to spite Candice. Tensions between the staff, and kitchen confusion, cause the Mother of all Meltdowns.
A sexy and fun trip to a winery takes a dark turn when Candice is overcome with jealousy over Lawrence's flirtation with Sana. The Twins' big delivery to a radio show may be a huge fail.
Ana explodes at a brunch for Radio DJ Angela Yee; Thandi loses it over Sana's promotion. Sana reveals the shocking truth about what really happened at the winery.
Lawrence is understaffed & stressed for an important food critic's visit. Shocking accusations -- and wine glasses -- fly at a disastrous staff meeting, and the future of the PTC is on the line.