Hustle in Brooklyn
In Brooklyn, if you aren’t SOMEONE, you aren’t ANYONE. Brooklyn’s hottest artists, influencers, and tastemakers know that BK is where it’s at, and they are determined to make the most of it. But behind the bright lights of the big city is the grit...
Hashtag I'm Worth It
Azia meets with Santos and Darnell, who promise to take her career to the next level; Ivy hosts a successful video release party for EOne; Alicia makes boss moves for potential new client Baggy.
Baggy outs Alicia for throwing shade Ivy's way; Ivy and Jesse make it official; Danielle finds herself at a personal and professional crossroads with Darnell; Alicia goes on a date with ex-convict Black Rose and things heat-up.
Danielle makes a play for Ivy's man, Jesse, stirring up major drama in the crew and setting off an unfortunate chain of events; Darnell confronts Jesse and things turn ugly; Azia performs with a live band for the first time.
After tempers cool, the Brooklynites focus on their hustles, but love interests continue to wreak havoc; Ivy goes on a roller-coaster ride when she finds out new details about Jesse; Danielle rustles up a date.