I, Addict
The Clinic
Javier checks himself in to the clinic again; he's terrified, willing to do whatever's required to free himself from what he now knows is an inescapable problem; he connects with a heroin addict, Rui, with whom he strikes up a special relationship.
After a month and a half in rehab, Javier is a part of life in the clinic; he participates in group activities and follows the guidelines set for him by Anais.
After almost four months in rehab, Javier has been discharged from therapy and is ready to leave the clinic; it's time to say goodbye to the professionals who have helped him so much and his companions.