I Bought a Dump ... Now What?
As the three sets of homeowners get their renovations underway, serious and near-fatal events threaten to derail the projects. The teams must work around a crashing chimney, skyrocketing budgets and severe weather in order to finish their dream homes.
In order to complete their renovations on time, the three teams work under extreme pressure to take on last-minute problems. Then, the homeowners cross the finish line as they share their stunning home transformations with friends and family.