I Cannot Hug You
I Cannot Hug You Season 1:A modern-day vampire lives among humans and derives her energy by touching people. Li Shi Ya (Zhang Yu Xi) remains aloof in her daily life. One day, Jiang Zhi Hao (Xing Zhao Lin) comes into Shi Ya's life as her next-door neighbour. She wants to get close to him but Zhi Hao is a germaphobe who tries to keep his distance from those around him for his own reasons.