I Don't Like Driving
Learning to drive for the first time at 40, surly professor Pablo Lopetegui finds unexpected help in one of his students and a kooky driving instructor.
Forty-year-old professor Pablo Logetegui and his student Yolanda learn how to drive with help from an eccentric instructor named Lorenzo.
After learning a shortcut from Yolanda and her friend Lucia, Pablo puts it to the test during a driving lesson with Lorenzo -- to unfortunate results.
Pablo and Yolanda end up in an illuminating dual driving lesson with Lorenzo, who attempts to settle a taxi driver fight involving his son.
After a disastrous driver's test, Pablo confronts Lorenzo over his methods and flees town for a surprising location.
At Babieca Driving School, Pablo clashes with Lorenzo's brother Sátur before calling Yolanda for a last-minute favor.
Back home, Pablo attempts to fix his father's car before returning to driving lessons with a disgruntled Lorenzo.