Royal Crackers
Tragedy strikes the Hornsby family when their beloved patriarch and founder of Royal Crackers, Theodore Hornsby Sr., falls into a ‘super coma’.
Royal Crackers’ most profitable factory is due for an inspection, but when a brand new no-nonsense health inspector arrives, the team has to work extra hard to make sure Factory 37 is up to code.
When Theo’s old charismatic friend and former bandmate shows up unexpectedly at the Hornsby Manor, Stebe is thrown into a full-blown identity crisis.
Deb becomes the target of intense internet backlash after an altercation at the local grocery store earns her widespread infamy.
A botched birthday party makes Theodore Hornsby Sr. recount a troubling event from his past.