I Kissed a Boy
In a beautiful Italian country house, pop icon Dannii Minogue plays cupid for ten single guys looking to fall in love with their perfect boyfriends.
Ten single guys are matched up and meet for the first time... with a kiss. Get ready for the UK's first ever gay dating show, with pop icon Dannii Minogue playing Cupid.