I Love You, You Hate Me
A thought-provoking exploration of the spectacular rise and violent backlash against Barney the Dinosaur as well as the very nature of love and hate.
With "Barney and Friends" at its peak, the backlash becomes inescapable. Cast, crew and critics discuss the impact the dinosaur has had on their lives whereas shocking trials await the creator's family.