I Spy
So Long, Patrick Henry
An expatriate American (Ivan Dixon) living in Africa must regain his citizenship before enemy agents kill him.
A Cup of Kindness
An agent is condemned as a turncoat pleads with pal Robinson to spare him and help undo the damage.
An aged Chinese-American merchant (Philip Ahn) asks the partners to deliver his back taxes to the U.S. government so he can die with honor.
Robinson and Scott must help a confused counterspy retrieve stolen papers before the error becomes fatal.
Captors demand heroin as ransom for Scott, held in a nightclub performer's dressing room.