I Wanna Punch that Scumbag!
Twenty-nine-year-old Hokomi Sato's (Nao) wedding day should be the happiest day of her life – but instead, she's heartbroken after getting left at the altar and finding out that her husband-to-be had been cheating on her throughout their entire relationship. At her lowest, she meets the kind yet mysterious Kairi Kuzuya (Yuta Tamamori) who works as a photographer by day and a bartender by night. While she initially feels that their meeting was fate at work, she soon learns that Kairi is nothing more than a shameless womanizer. Determined to change herself and break free from the cycle of toxic relationships, Hokomi takes up boxing. However, Kairi continues to reappear in Hokomi's life, and as she learns more about his tragic past, she starts seeing him in a new light.